מצלמות אבטחה ביתיות

מצלמת אבטחה בבית

מצלמת האבטחה הביתיות היא כלי טכנולוגי שפרץ לתודעת הציבור בעיקר בשנות התשעים. בתחילת דרכו, כלי זה היה מכשיר גדול ומסיבי שלא ניתן היה לפספס אותו, תלוי בגלוי באחת הפינות של הבית, אך במהלך השנים כשהטכנולוגיה לא האטה בקצב התפתחותה, הפכו גם המצלמות אבטחה ביתיות למצלמות זעירות שקשה להבחין בהן ורמות הביצועים שלהן גדלו משמעותית. יש היום  מבחר גדול של סוגי מצלמות אבטחה לבית, שיכול להתאים לכל בית ולכל צורך.

מצלמת אבטחה היא כלי אידיאלי שמספק לכל אחד תיעוד מדויק של חלל הבית בזמן היעדרות ובכך הוא משפר את רמת האבטחה באופן משמעותי, גם ברמת הבקרה וגם ברמת ההרתעה. מצלמות אבטחה משמשות כאפקט הרתעה אולטימטיבי, שמייצר התנהגות מקובלת אצל כל אדם שיודע שהוא עלול להיות מתועד במעשיו ובהתנהגותו, או כל אדם שיש לו מחשבה לפרוץ לביתכם יירתע מלעשות זאת, בעיקר מהידיעה שאולי קיימות מצלמות אבטחה לבית שעלולות לתעד אותו.

היכן כדאי להתקין את המצלמות האבטחה בבית?                                                             

מומלץ יהיה להתקין את המצלמות במקומות אסטרטגיים כמו בכניסות לבית ובמקומות נסתרים. בחללים בהם יש פעילות מוגברת של מטפלות שתרצו להתחקות אחר התנהלותן. באזורים ששם אתן מסתירים ציוד יקר כמו בתוך ארון או מדפים וכו'.

האם ערך הדירה עולה בעת שמתקינים מצלמות אבטחה?                                                           

ובכן, מאידך מצלמת אבטחה איכותית לא תעלה מיד את הערך של הבית, כמו שמזגן חדש אמנם ישרה רושם רב ויכול לעלות את ערך הנכס, מהפן המשפטי לא ניתן להתחשב במצלמות אבטחה כערך שמעלה את ערכו של הנכס. יחד עם זאת, כן מדובר בכלי אבטחה מאוד אמין שמשאיר את הרושם שהנכס משוריין היטב ומאובטח, היה ונשאר בסטנדרט כזה. כל בית או מקום שהוא מאובטח תמיד ישרה תחושה של ביטחון, יותר מכל מקום רגיל. לכן, במילים פחות מכובסות נאמר שמצלמות אבטחה מעלות תיאורטית את ערך הדירה, אך לא מבחינה חוקית.

מחפשים מצלמת אבטחה שתתאים לבית שלכם? חברת דימטרי ובניו תקשורת מתמחה בשיווק והתקנת מצלמות אבטחה בהתאם לרצון הלקוח. צרו קשר בטלפון 054-6666-261 ונשמח לסייע לכם להיות סמוכים ובטוחים במהרה, כשאתם משוריינים היטב במערכת מצלמות אבטחה בבית הפרטי או בעסק שלכם.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן