התקנת מצלמות אבטחה – מה חשוב לדעת?

איך לבחור מצלמות אבטחה?

אנשים רבים בימינו זקוקים ומתעניינים באפשרות של התקנת מצלמות אבטחה. בגלל שהטכנולוגיה כבר מזמן מאפשרת זאת, המרחב הציבורי והעסקי כבר מרושת כראוי במצלמות – אך כיום הטכנולוגיה הזו חודרת גם למרחב הביתי, על מנת להבטיח את השקט הנפשי שלכם. בין אם אתם מתעניינים באפשרות של התקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי, בעסק או בכל מקום אחר – כדאי לדעת מה האופציות שעומדות לרשותכם ומה טווח המחירים שתידרשו לשלם עבורן. במידה ואתם רוצים להעלות את רמת האבטחה אצלכם בבית, במשרד, או בגן הילדים, לא יודעים במה לבחור וזקוקים להכוונה – במאמר זה ננסה לסייע ולהעניק מידע מקוצר על כל מה שחשוב לקחת בחשבון בטרם רוכשים מצלמות אבטחה.

הסיבות להתקנת מצלמות אבטחה

מי מביננו לא מעוניין לשמור על רכושו ועל מה שעמל עליו שנים רבות? כולנו רוצים שהרכוש היקר שלנו יישמר במקום מבטחים ושאף אחד לא יצליח לגנוב, לפגוע או להשחית את היקר לנו. השאלה המרכזית היא איך עושים זאת. אחת האפשרויות המומלצות בימינו היא כלב שמירה דיגיטלי, או במילים אחרות – מצלמת אבטחה. כלב שמירה יכול לנשוך, אבל לא תמיד יוכל להגן על מה שמתרחש בפנים הבית, כמו מטפלת או עוזרת בית שחודרת לכם למשכן הפרטי. לעומת זאת, מצלמת אבטחה תעשה את העבודה כנדרש. בשל הטכנולוגיות המפותחות בימינו בתחום, אנשים רבים פונים להתקנת מצלמות אבטחה, על מנת לדעת מה קורה במרחב הביתי כאשר הם לא נמצאים בסביבה. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שלא נעשה לכם עוול וכי יקיריכם ורכושכם נמצאים בידיים טובות.

סוגי מצלמות אבטחה

כיום יש מגוון של סוגי מצלמות אבטחה, חלקן מיועדות לחלל פנימי וחלקן לאזורים ציבוריים. באזור של חניון או תצפית על דלת כניסה, מומלץ להתקין מצלמת צינור, שאותה מתקין רק איש מקצוע מוסמך שמתמחה בתחום. עבור חללים חיצוניים פרטיים, שבהם תרצו לעקוב אחר המתרחש בזמן אמת, ניתן לבחור באופציה של מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות. עבור חללים פנימיים הדורשים מידה רבה של דיסקרטיות, יהיה מומלץ להתקין את מצלמות הכיפה הידועות באיכותן. כך או כך, מומלץ מאוד להתייעץ עם בעל מקצוע שמתמחה בתחום, על מנת שיוכל להתאים עבורכם את מצלמת האבטחה שתהלום את הצרכים שלכם במדויק.

על מה חשוב לשים דגש בזמן בחירת מצלמות אבטחה?

עוד בטרם תזמינו התקנה של מצלמות אבטחה, חשוב לדעת מה כל דגם מציע. בדקו את הפרמטרים הבאים: האם החיישן של המצלמה גדול מספיק והוא יצליח לצלם גם בסביבה שבה תנאי התאורה מורכבים? האם אפשר לשלוט ולתפעל את המצלמה כשנמצאים במקום רחוק? האם ניתן להסיט אותה לכל מיני כיוונים, כגון זום אין או זום אאוט? מה הטווח בו היא מצליחה לצלם? האם המתקן שלה יכול להתחבר לחיבור של מערכות וידאו? האם יש אפשרות לחיבור לרשת האינטרנט? האם יש ממשק אלחוטי? מה מידת העמידות בתנאי אקלים קשים? האם היא תאפשר צילום אינפרה אדום? מה המחיר והאם הוא עומד בתקציב שלכם? כמה עולה התקנת מצלמות האבטחה? ועוד.

כמה עולה התקנת מצלמות אבטחה? 

אם אתם זקוקים להכוונה, לסיוע ולהתקנת מצלמות אבטחה, תוך התאמת המצלמות לצרכים הספציפיים, לתקציב ולרצונות שלכם – חברת דמיטרי ובניו תקשורת יספקו לכם שירותי ייעוץ והתקנה נרחבים למערכות שונות של מצלמות אבטחה ומצלמות רשת מחשבים, תוך הקפדה על שירות אמין ויעיל ובחדשנות טכנולוגית.

אם אתם מתעניינים לדעת כמה עולה התקנת מצלמות אבטחה – למחירון מצלמות אבטחה – לחצו כאן.

השירות כולל התקנה של מצלמות אבטחה סטנדרט (לא כולל תעלות פלסטיק והתקנות בגובה של כ-3 מטר ומעלה), לא כולל מע"מ. מחיר התקנת מצלמות אבטחה ללא נעילת פלסטיק הוא 350 ₪ לא כולל מע"מ למטר. התקנת תעלות או צינור מרלין עולה 30 ₪ למטר. ההתקנה מתבצעת על ידי טכנאי מוסמך, המגיע עם מכשיר מדידה על מנת להעריך את אפשרות ההתקנה ולהציע את האפשרות המומלצת ביותר עבורכם ועבור הצרכים הייחודיים שלכם.

התקנת מצלמות אבטחה – חברת דמיטרי ובניו תקשורת

חברת דמיטרי ובניו, בעלת ותק וניסיון בשוק התקשורת מאז שנת 2004, מציעה ללקוחותיה את מוצרי איכות הגבוהים ביותר, בחברות ויצרני הציוד אשר מבטיחים לך נאמנות, עמידות, מחיר אטרקטיבי ושירות ברמה הגבוה ביותר.

זקוקים לייעוץ והתקנת מצלמות אבטחה? – אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ בתחום מצלמות אבטחה.
מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים והשירותים של דמיטרי ובניו תקשורת באתר. לבירורים נוספים צרו קשר בכל עת עם שירות ברחבי הארץ: דימה – 054-66-66-261 | 058-69-79-899, בדוא"ל: gever12@gmail.com, או השאירו פרטים באתר.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן