מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות

מצלמות IP

מצלמות IP הן מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות או פנימיות שמתחברות בקלות לטלפון הסלולרי שלנו ומספקות גישה לווידאו בזמן אמת מכל מקום בעולם דרך רשת האינטרנט. למצלמות IP יש מגוון של שימושים לא רק כשמדובר בתחום האבטחה, אלא גם כשמודבר בשמירה על הדבר היקר לנו מכל – הילדים שלנו, ההורים היקרים שכבר לא כל כך צעירים ובעלי החיים בסביבתנו. הקלות שבהתקנה, החיבור הכל כך מהיר, כל המערכת הניהולית שמתבצעת דרך הטלפון החכם, יכולות ההקלטה – כל אלה יחד הפכו את השימוש במצלמת IP לפשוטה ונגישה יותר מכל מצלמה אחרת.

יתרונות מצלמת IP

חיבור WIFI- חיבור שהוא אלחוטי מה שמעניק גמישות התקנה בכל מקום שיש WIFI.

איכות צילום- איכות וחדות הצילום במצלמות אלה הן מהגבוהות ביותר.

שליטה דרך הטלפון החכם – ניתן לשלוט לגמרי על המצלמה דרך הנייד שלנו, לצפות, להניע, לסובב את המצלמה ולשוחח עם מי שנמצא בסמוך למצלמה.

ראייה בלילה – מצלמות אלה משולבות עם מנגנן ראיית לילה, מה שמאפשר צפייה והקלטה בתנאים של חושך מוחלט.

אודיו מכל כיוון – ניתן לשמוע או לדבר דרך המחשב או הסמרטפון לעבר כל מי שנמצא בסמוך למצלמה.

הקלטה – ניתן להקליט במגוון של דרכים כמו ישירות לכרטיס הזיכרון שקיים בתוך המצלמה, לענן ועוד.

התאמה לתנאים של חוץ – ישנן מצלמות שמיועדות בעיקר לתנאים קיצוניים של חוץ, (בגשם, ברד, או חמסין ועוד).

מה חשוב מאוד לבדוק בטרם לרכישה?                                                               

חשוב שהמצלמה שאתם רוכשים תגיע ממותג שהוא מוכר, מותג שיש לו "אבא ואמא", שתהיו בטוחים שיש למי לפנות במקרה שחלילה משתבש משהו. כמו כן, וודאו שאתם מקבלים את המצלמה עם אחריות לשנה לכל הפחות. מדובר בשוק פרוץ שהרבה דגמים נראים ממש דומים וכמעט לא קיים ביניהם הבדל, לכן חשוב שהספק שלכם יהיה ספק מורשה וגם היבואן הרשמי של המצלמות, כך תהיה לכם כתובת לכל בעיה ותוכלו לקבל עזרה בהדרכה בעת ההתקנה.

מעוניינים גם במצלמות אבטחה IP? זקוקים לתקשורת יומיומית למצלמה דרך הנייד שלכם? 'דימטרי ובניו תקשורת' ישמחו לספק לכם מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות, איכותיות וחזקות לכל צורך שלכם. מוזמנים להתרשם ממבחר המצלמות שהחברה שלנו מציעה לקהל לקוחותיה. צרו עכשיו קשר בטלפון 054-6666-261 או במייל: gever12@gmail.com ונשמח לענות על כל שאלה או לקבוע פגישת ייעוץ.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן