בניית רשת משרדית

הקמת רשת מחשבים במשרד

אם אתם בעלי עסק ודאי שמעתם לא פעם את המושג הנפוץ – "רשת מחשבים". בימינו לא ניתן לעבוד במשרדים בהיעדר אמצעי מחשוב. היום הכל עובר דרך המחשב, בין אם מדובר ברמה הניהולית של משאבים, ניהול של הזמנות לצרכי משרד, ניהול חשבונות, איסוף ושמירה של מאגר מידע ועוד. כמו כן, במשרדים רבים יש כמה עמדות מחשב ולכן יש חשיבות להקמת רשת משרדית עצמאית ויעילה.

הקמת רשת מחשבים תאפשר לנו לחבר את כל משאבי האנוש של העסק ולאפשר לכל מחשב פעיל שנמצא תחת אותה קורת גג, להתחבר למחשב ראשי ולספק סינרגיה אידיאלית בעבודה לכל עובד ולכל עמדת מחשב פעילה. באמצעות הרשת יכול כל עובד לשתף מידע או קובץ בצורה מידית וכך למעשה יחסוך בזמן ובמשאבים רבים, כל אלה יתרמו רבות לגדילת התפוקה והרווח של העסק.

השימושים העיקריים                                                                                             

בראש ובראשונה בניית רשת משרדית תספק את היכולת לתקשר ולשתף פעולה בין כולם ובכל זמן נתון. בנוסף, ניתן יהיה לשתף מידע בכל מסמך או תיקייה ותהייה אפשרות לכל מחשב להסתנכרן באותו הזמן וכך לעבוד יחד על אותם המסמכים, באמצעות מדפסות וסורקים שיש במשרד. יכולת התקשורת של העובדים תגדל ותהייה הרבה יותר אפקטיבית, היא תבוצע על ידי מייל פנימי של העסק או על ידי מערכת שיחת מסר מידית, שיתוף הפעולה המהיר והזמין יתרום אף הוא רבות לעסק ולהצלחתו.

אבטחת מידע                                                                                                   

רשת סגורה, תהייה מן הסתם פחות פרוצה לחדירה של וירוסים או לפליטה של מידע החוצה. כמו כן, לכל בעל עסק תהיה שליטה ויכולת שיתוף של העובדים לפי סיווג. היכולת לעשות שימוש בקובץ או בתיקייה מסוימת יכולה להגביל כל משתמש וכך ניתן יהיה להתאים את הגישה של עובד מסוים למידע מסווג של העסק ולפי מידת הצורך שלו במידע הזה.

בנוסף, ניתן יהיה למנוע פלישה של מתחרה לתוך מאגר המידע של העסק ברשת מחשב סגורה ומאובטחת. עוד על ידי רשת ניתן לשלוט על אילו אתרים נרצה לחשוף בפני העובדים במשרד. (קיימת יכולת הגבלה של אתרים שפתוחים לצפייה).

חברת 'דמיטרי ובניו תקשורת' שמחים להציע לכם הקמת תשתית עסקית ושירותי כבלים במשרד שלכם בו יש צורך בתקשורת מהירה ואמינה. חברת דימיטרי מנוסים בתחום כבר מעל לעשור וידועים באיכות ואמינות העבודה שלהם. צרו קשר כבר עכשיו בטלפון 054-6666-261.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן