סוגי רשתות תקשורת

בימינו אנו משתמשים באופן יומיומי וחסר תקדים ברשתות תקשורת, ובעיקר רשתות תקשורת מחשבים, המשמשות אותנו לכל פעולה בחיי היומיום, החל מעבודה, דרך פנאי ועד לאמצעי בידור ומדיה. אם אתם מתלבטים לאיזה רשת תקשורת אתם זקוקים, בין אם בבית עבור המשפחה או כתשתית עסקית, כדאי לדעת מעט על סוגי רשתות התקשורת השונות בתחום המחשבים בימינו – אשר רק הולכות ומשתכללות בעת הזו. אז מהן רשתות תקשורת ואיזה סוגים מומלצים?

מהן רשתות תקשורת?

רשתות תקשורת הן מערכות להעברת נתונים אלקטרוניים, אשר לרוב משמשים בימינו להתחבר לרשת האינטרנט ממחשבים ומכשירים אלקטרונים נוספים באופן דיגיטלי ואלחוטי. רוב העברת הנתונים האלקטרונים בימינו מתבצעת באמצעות העברת נתונים דיגיטליים של רשת מחשבים, המאפשרת העברת נתונים באופן אלחוטי מרשת האינטרנט – רשת התקשורת הגדולה והמוכרת ביותר בימינו. התקנת רשתות תקשורת מתקדמות בימינו הולכת וצוברת עוד ועוד שיפורים. אם בעבר רשת התקשורת כללה בעיקר מחשבים, הרי שהיום מכשירים רבים הולכים והופכים לחכמים – טלפון, טלוויזיה ומכשירי חשמל רבים – ויכולים לתקשר עם רשת האינטרנט ולהעביר נתונים בקצב מסחרר.

סוגי רשתות תקשורת אינטרנט

רשתות תקשורת רלוונטיות לחיינו בעיקר כשמדובר ברשתות תקשורת מחשבים. ישנם מספר סוגי רשתות בסיסיים שניתן לבחור מבניהם, עליהם ניתן להוסיף תוספות כגון אבטחה, מגדיל טווח וכדומה:

  • רשת אינטרנט קווית – חיבור קווי, כשמו כן הוא, פועל באמצעות התחברות עם כבל קווי ישיר בין המחשב לבין רשת האינטרנט. חיבור קווי מאפשר יצירת נקודת אינטרנט בכל מיקום בבית או בעסק. היתרון המובהק של חיבור קווי הוא שהוא מבטיח יציבות ודאית במהירות הגלישה ומאפשר גלישה נוחה ללא הפרעות או ניתוקים. אם ברצונכם להאיץ את מהירות הגלישה וזה מתאפשר לכם, נסו להוסיף נקודת חיבור קווי במקום שאתם זקוקים לכך.
  • רשת אינטרנט אלחוטית – חיבור אלחוטי של רשת האינטרנט (WIFI) מאפשר תקשורת אלחוטית בין מכשירים אלקטרונים שונים והעברת נתונים ביניהם, תוך חיבור לרשת האינטרנט באמצעות חיבור של נתב אלחוטי (ראוטר). רשת אלחוטית מומלצת במיוחד היום, שכן אנחנו זקוקים לה על מנת לגלוש במהירות ולאורך זמן בסמארטפון. לרשת אינטרנט אלחוטית ניתן להוסיף תוספים שונים שיעצימו את הגלישה, כגון מתאם אינטרנט ו/או מגדיל טווח – אשר מגדילים ומעצימים את טווח הקליטה.
  • רשת אינטרנט MESH –  רשת תקשורת אינטרנט מורכבת יותר, הפועלת באופן דומה למרכזיית רשת, באמצעות כמה נקודות גישה אלחוטיות, אשר מבטיחה להעצים את הגלישה האלחוטית. רשת זו מומלצת לכולם, למקומות שבהם יש מספר רב של מכשירים חכמים הדורשים WIFI פעיל ועוצמתי במיוחד. רשת MESH היום מובילה בתחום אלחוטי והמלצה שלנו להשתמש בטכנולוגיה הזאת .

התקנת רשתות תקשורת אינטרנט – חברת דמיטרי ובניו תקשורת

אם אתם מחפשים פתרונות עוצמתיים ואיכותיים של התקנת רשתות תקשורת, חברת דמיטרי ובניו תקשורת מציעים התקנה וסידור ארונות תקשורת, תיקון והתקנת תשתיות, חיבורי שקע, התקנות שקע טלפון, טלוויזיה ואינטרנט, כמו גם פתרונות לגלישה אלחוטית באמצעות WIFI ייחודי. החברה עובדת עם טכנאים מוסמכים בכל רחבי הארץ, מציעה אחריות מלאה על ביצוע עבודות ותמיכה טכנית על ידי טכנאי (מתקין) מוסמך.

מתעניינים בהתקנת רשתות תקשורת?

חברת דמיטרי ובניו, בעלת ותק וניסיון בשוק התקשורת מאז שנת 2004, מציעה ללקוחותיה, כפרט או כתשתית עסקית, שירותי כבלים, אינטרנט, רשתות אלחוטיות – בכל מקום בו אתם צריכים להשתמש במהירות גבוהה ותקשורת אמינה. החברה פיתחה ויישמה שיטה ייחודית במינה, המאפשרת חלוקת קליטה ברחבי התשתית הביתית. אנו משתמשים רק במוצרי האיכות הגבוהים ביותר, בחברות ויצרני הציוד אשר מבטיחים לך נאמנות, עמידות, מחיר אטרקטיבי ושירות ברמה הגבוה ביותר.

זקוקים לפתרונות של רשתות תקשורת? מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים והשירותים של דמיטרי ובניו תקשורת באתר. לבירורים נוספים צרו קשר בכל עת עם שירות ברחבי הארץ: 

דימה – 054-66-66-261, 058-69-79-899.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן