התקנת אינטרנט אלחוטי בבית

בימינו אנו זקוקים לרשת אינטרנט מהירה ואיכותית במיוחד. אם בעבר רשת האינטרנט המהירה ביותר הייתה נדרשת במשרד או בחללי עבודה, הרי שהיום אין ספק שאנו זקוקים לרשת אינטרנט אלחוטי מהירה ואיכותית גם בבית. בעקבות משבר הקורונה, המגמה כיום היא לשהות, לעבוד וללמוד כמה שיותר מהבית, ולהיות מחוברים למחשב או לסמארטפון מסביב לשעון. על כן התקנת אינטרנט אלחוטי בבית היא אינו עניין של מה בכך, ויש לשקול ברצינות את האפשרויות והפתרונות לגלישה איכותית, עוצמתית ומהירה במיוחד.

מהי רשת אלחוטית?

רשת אלחוטית, המכונה גם וואי פיי ( WI-FI ), היא טכנולוגיה המאפשרת קליטה אלחוטית בין מכשירים אלקטרונים שונים, והעברת נתונים ביניהם גלי רדיו. כמובן שבימינו המרחב סביבנו מרושת באופן מסיבי ברשתות ווי פיי, המציעות התחברות וגלישה מהירה בחינם כמעט בכל מקום. רשת ואי פי מציעה גלישה נוחה באינטרנט, במחשב הנייד, בטאבלט או בסמארטפון, באמצעות התחברות לנתב (ראוטר) אלחוטי המאפשר תקשורת לרשת האינטרנט.

מה כוללת רשת אלחוטית?

רשת אלחוטית המאפשרת התקנת וויפי לבית כוללת בראש ובראשונה נתב אלחוטי, המכונה גם ראוטר. הנתב, כשמו כן הוא, מאפשר לנתב את הנתונים שמגיעים מרשת אחת לאחרת, כלומר מרשת האינטרנט לרשת הפרטית בביתכם. בימינו כמעט בכל מקום יש נתב אלחוטי, מה שהופך את חוויית הגלישה לאיכותית יותר. בנוסף, רשת אלחוטית ביתית יכולה לכלול גם מתאם אינטרנט, מגדיל טווח או רשת נקודות גישה בטכנולוגיית Mesh. כיוון שהרכיבים והפתרונות הם רבים מומלץ להתייעץ עם טכנאי מוסמך שיידע להתאים לכם במדויק את הפתרון הנכון בשבילכם.

איך לשפר את עוצמת הגלישה?

בבתים גדולים ובבתים שבהם מספר צרכני האינטרנט גדול יותר, או אם אתם זקוקים לגלישה מהירה בביצוע שיחות וידאו, הורדה ושיתוף קבצים גדולים, צפייה בטלוויזיה או בסרטים – מומלץ לחשוב על פתרונות נוספים, כגון מגדיל טווח אלחוטי או קווי, רשת Mesh ופתרונות נוספים, אשר יגדילו את איכות הקליטה והגלישה. לצורך כך מומלץ להתייעץ עם טכנאי מוסמך, להתרשם ממגוון הפתרונות שקיימים בתחום זה, ולהתאים את הפתרון המתאים ביותר עבורכם ועבור הצרכים הייחודיים שלכם.

התקנת אינטרנט אלחוטי לבית – חברת דמיטרי ובניו תקשורת

אם אתם מחפשים פתרונות עוצמתיים ואיכותיים של התקנת וויפי לבית, חברת דמיטרי ובניו תקשורת מציעים פתרון מלא לגלישה אלחוטית ביתית ומשרדית באמצעות פתרון WIFI ייחודי של התקנת נקודות גלישה במקומות עם חוסר קליטה ועוצמת קליטה. החברה מציעה התקנת wifi בבית, הגדרת רשתות אלחוטיות, נקודות גישה וראוטרים, באמצעותם ניתן להבטיח גלישה בטוחה ועוצמתית בכל פינה בבית. החברה עובדת עם טכנאים מוסמכים בכל רחבי הארץ, מציעה אחריות מלאה על ביצוע עבודות ותמיכה טכנית על ידי טכנאי (מתקין) מוסמך. הנכם מוזמנים לבצע התקנה חד פעמית וליהנות מ-100%תוצאה – עבודה ללא הפרעה ועם ערובה לאיכות – לפתרונות ייחודיים של קליטה ועוצמה.

מתעניינים בהתקנת רשת אלחוטית בבית?

חברת דמיטרי ובניו תקשורת, בעלת ותק וניסיון בשוק התקשורת מאז שנת 2004, מציעה ללקוחותיה, כפרט או כתשתית עסקית, שירותי כבלים, אינטרנט, רשתות אלחוטיות – בכל מקום בו אתם צריכים להשתמש במהירות גבוהה ותקשורת אמינה. החברה פיתחה ויישמה שיטה ייחודית במינה, המאפשרת חלוקת קליטה ברחבי התשתית הביתית. אנו משתמשים רק במוצרי האיכות הגבוהים ביותר, בחברות ויצרני הציוד אשר מבטיחים לך נאמנות, עמידות, מחיר אטרקטיבי ושירות ברמה הגבוה ביותר.

זקוקים לפתרונות עבור אינטרנט אלחוטי בבית?  מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים והשירותים של דמיטרי ובניו תקשורת באתר. לבירורים נוספים צרו קשר בכל עת עם שירות ברחבי הארץ:

 דימה – 054-66-66-261, 058-69-79-899.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן