איך לשפר את קליטת הWIFI בבית?

התלות של אנשים באינטרנט בעת המודרנית היא גדולה מאוד. מרבית האנשים נמצאים ברשתות החברתיות, וזקוקים לאינטרנט לא רק לבילוי, אלא גם לעבודה, לקניות ולהתנהלות בסיסית יומיומית. כיום, התקנת WIFI בבית היא מצרך בסיסי, ויש אנשים רבים שמתחברים לרשת אלחוטית, ומחליטים במקביל לוותר על שירותי טלפון וטלוויזיה. בעזרת WIFI טוב אפשר להתגבר על הכל, אך בהרבה מקרים, ישנה בעיה של קליטת וויי פיי שמקשה על ביצוע פעולות בסיסיות וגורמת להמון תסכול. בכל מקרה, יש מה לעשות, וכאשר אנשים שואלים את עצמם איך לשפר את קליטת ה WIFI בבית חשוב לזכור שיש פתרונות זמינים ודרכי פעולה לא מעטות.

מדוע אנשים סובלים מ WIFI חלש?

הרבה אנשים סובלים מרשת אלחוטית שאינה חזקה מספיק, בגלל כל מיני סיבות, ורוצים נואשות לתקן את המצב. בחלק מהמקרים, ה-WIFI חלש בגלל החיבורים הרופפים, הציוד הלא איכותי, או ההתקנה הלא מספיק מקצועית של המתקין. במקרים אחרים, יש קשיי קליטה בגלל המיקום הגאוגרפי של הבית, ובהרבה מאוד מקרים, יש בעיה הנוגעת למרחק פיזי מהראוטר עצמו.

מה השיטה הטובה ביותר להגדלת טווח ה WIFI?

הגדלת טווח wifi יכולה להיעשות באמצעות מגביר קליטת רשת אלחוטית אשר מגדיל את טווח הקליטה בצורה משמעותית ומשפר את איכות האות המתקבל מהרשת. המגברים האיכותיים הללו יכולים להביא למצב בו תוכלו לקבל קליטת WIFI איכותית גם מחדר מרוחק, וגם כאשר הדלת סגורה. המגברים חייבים להיות נוכחים בנקודות מפתח בבית, וכאלו אשר ממקסמות את היכולות שלהם. כדי להציב אותם בצורה נכונה, יש לעבוד עם אנשי מקצוע או לבצע נסיונות עד אשר האות מתייצב והוא חזק דיו.

מה התפקיד של מגברי WIFI בבית?

שיפור קליטת wifi בבית נעשית בעיקר על ידי מגברים, אך יש עוד כמה פעולות חכמות שאפשר לעשות. ראשית, חייבים להציב את הראוטר במקום הנכון ביותר בבית, במקום פתוח כאשר הוא מרוחק עד כמה שניתן מקירות או מהרצפה. טווח קליטה של ראוטר הוא חשוב, וחסמים כאלו ואחרים גורמים לו לא למקסם את היכולות שלו. לכן, חשוב למקם אותו במקום בולט, וליצור מצב שהוא נותן את האות הטוב ביותר במקומות השונים בבית.

איך אפשר לשפר את איכות ה WIFI בבית?

כאשר רוצים לייצר מצב של הגדלת טווחי ה- wifi חשוב גם לשים דגש על השירות שמקבלים. יש כיום אפשרויות לקבל שירות מתקדם עם סיבים ומהירויות גבוהות במיוחד. בשירות של WIFI אין מה לחסוך, שכן הפרשי המחיר בין השירות המקסימלי שאתם יכולים לקבל, לבין השירות המינימלי, הם אינם גדולים במיוחד. בנוסף, חשוב מאוד להגדיר את הראוטר בצורה הטובה ביותר. לראוטר יש אין ספור הגדרות, ויש הגדרות ספציפיות אשר מתאימות לבית שלכם. נסו לסדר את ההגדרות לבד, ואם לא הצלחתם, צרו קשר עם ספק האינטרנט שלכם לסיוע.

מהם הטיפים הטובים ביותר להגדלת טווח ה- WIFI בבית?

השאיפה הגדולה ביותר של אנשים מבחינת אינטרנט ביתי הוא לייצר אינטרנט מהיר בכל נקודה בבית, כולל הממ"ד, הגג והחצר. הרחבת טווח קליטת אינטרנט אלחוטי יכולה להתבצע גם בעזרת עדכון גרסה פשוט של היצרן. חשוב מאוד לעקוב אחר נושא החומרה והתוכנה, כדי למקסם את היכולות של ה-WIFI לאורך זמן. בנוסף, יש עדיפות גדולה מאוד לחבר את המחשבים בצורה קווית עד כמה שניתן, מפני שהאופציה האלחוטית היא חלשה יותר, אלא אם כן מתגברים אותה באמצעות מגברים עוצמתיים ומתאימים.

איך מציבים את המגברים בצורה הטובה ביותר?

כדי למקסם את פעולת הנתב, יש כאמור להגדיר אותו כמו שצריך, על כך המשתמע מכך. עם זאת, גם זה לא תמיד עוזר ולכן, האופציה המתבקשת ביותר היא זו של מגבר ברמה גבוהה. הגברת ווי פיי יכולה להיעשות אם קונים את המגברים הנכונים ומציבים אותם בנקודות המפתח בבית. גם את המגברים יש לחשוב היטב היכן שמים, שכן אם שמים אותם קרוב מדי לראוטר, הם לא מסייעים להגדלת הטווח בחדרים, ואם מציבים אותם רחוק מדי מהראוטר, הם עלולים שלא לקלוט אותו בצורה טובה.

איפה עדיף להציב את הראוטר?

הנושא של הגברת wifi הוא נושא מעניין, עם הרבה מאוד משתנים המשפיעים על האיכות של האות לאורך זמן. חשוב מאוד לבצע הערכת מצב לפני התקנת המגברים ולבדוק איפה צריכים אות גדול יותר, והיכן נמצא הראוטר. גם את המגברים יש להציב הרחק מהקירות והרצפה, בדיוק כמו הראוטר, כדי להגדיל את הטווח שלהם. האידיאל הוא שימוש מדויק במגברים, כדי לא להשתמש ביותר מדי מגברים מצד אחד, או להשתמש בכמות לא מספקת של מגברים, שלא עושה את העבודה.

מה הכי חשוב כאשר רוצים להגדיל את טווח ה WIFI בבית?

השאיפה להגדלת טווח קליטת wifi קיימת בעיקר בבתים גדולים, בהם יש מרחקים משמעותיים בין נקודות הקצה לראוטר. עם זאת, גם לאנשים בדירות עם ממ"דים ועם מרפסות יש לעיתים בעיות ווי פיי נקודתיות שיש לטפל בהן. המגברים של היום הם איכותיים ועוצמתיים במיוחד, ויכולים לתת שירות מצוין עבור אנשים שרוצים להשתמש באינטרנט גם באותן נקודות מתות.

בשורה התחתונה

הגדלת טווחי wifi היא אפשרית אם עושים עבודת תחקיר מקיפה, מתייעצים עם אנשי מקצוע אמינים וקונים ציוד איכותי.

מעוניינים בפתרון WIFI ייחודי ויעיל? צוות המומחים של דמיטרי ובניו תקשורת ישמח לסייע לכם. צרו עמנו קשר בהקדם!

סגירת תפריט
דילוג לתוכן