התקנת רשת תקשורת ביתית אלחוטית

היום כשרובינו מחזיקים במכשירים ניידים כמו טלפון חכם, לפטופ וטאבלט וכו', נהייה זקוקים לנק' גישה לרשת על מנת להצליח לגלוש. התקנת רשת ביתית אלחוטית או התקנת רשת בעסק שלנו היא אחד הצרכים המהותיים ביותר שנמהר לבצע.  עם זאת חשוב לא לשכוח, שכל ביצוע של התקנת רשת ביתית או עסקית עלולה לחשוף את הרשת וכל מה שטמון בה, מול סיכוני אבטחה.

ההמלצה תהייה, בעיקר אם מדובר ברשתות עסקיות, להשאיר את המשימה לאיש מקצוע או חברה שמתמחה בעבודות אלה ולא להתפתות לשום פתרון אחר, גם אם אתם חושבים וסמוכים שמדובר במשהו שאתם יודעים לעשות זאת לבדכם או באמצעות עזרה מחברים.

מה הדבר שחשוב לשים לב בזמן התקנה?                                                                                                                                                                             

מעל הכל ולפני הכל- אבטחת המידע! גישה בלתי מוגנת לכל התקנת רשת תקשורת ביתית או עסקית תפתח פרצת אבטחה מהותית ברשת, כך שלאחר ההתקנה, תימצאו במצב שכל המידע החשוב שלכם חשוף בפני אנשים זרים וכל אחד יכול לראות אותו ולעשות בו כרצונו. לכן, כשקיימת רשת, לרבות רשת אלחוטית, הדבר הכי אקוטי יהיה להגדיר את אמצעי האבטחה לצורכי הגנה ולא חלילה להשאיר פתח להתחברות לכל אחד שיהיה מעוניין.

למה חשוב להיעזר בשירותי חברה מקצועית?                                                           

כשמדובר באבטחת מידע בתחום העסק שלכם, לא צריכה לעלות בכלל השאלה – "למה חשוב לבטח את המידע שלכם?" מדובר בעסק שלכם, בפרנסה שלכם ואסור שלאף אחד תהייה גישה לכל הנתונים והמידע שאתם עומלים עליו כל יום במשך שעות!

נסכם שהתקנת רשת אלחוטית תהייה לגמרי סיכון במידה ולא אבטחתם אותה כראוי. נדגיש עוד שכל התקנת רשת אלחוטית ארגונית תהייה שונה מהתקנה שמיועדת לבית, גם אם נמצא בעסק שלכם אדם מהימן שרכש רשת ביתית בעבר והצליח להקים אותה לבד, עדיין יש לזכור שרשת ארגונית עסקית היא משימה מורכבת ולא ניתן לסמוך עליו שיידע כיצד למגר כל סיכון ולהבטיח אבטחת מידע אידיאלית.

אם גם אתם בדיוק נמצאים בהליך של התקנת רשת אלחוטית לעסק שלכם, לבית או לכל מקום ולא מסתפקים על פחות משירות מקצועי ואיכותי שאותו תוכלו לקבל, פנו אלינו ל- דימטרי ובניו תקשורת אנו שמים דגש נרחב על נושא אבטחת המידע. אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 054-6666-261 ולקבל את כל הפרטים על השירות.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן