ארון תקשורת לבית

שירות התקנה של ארון תקשורת

אחד האלמנטים המהותיים והחשובים בכל בית עסק יהיה איכות תשתיות התקשורת שנמצאות בו. הפעילות העסקית והמודרנית תסתמך לרוב על תקשורת שהיא פנים ארגונית וגם חוץ ולכן חשוב שהתקנת ארון תקשורת ואחזקה של תשתיות התקשורת, יתבצעו על ידי אנשי מקצוע מנוסים ואמינים. כל כשל שיכול להיגרם לתשתית האינטרנט, למצלמות אבטחה במקום, לתקשורת של המדפסת או לסורק בבית העסק, למערכת הטלפונים ולרשת האלחוטית, עלול להוביל לעיכוב בעבודה או לפגיעה בכל ההתנהלות השוטפת של העסק.

ארון תקשורת לבית או למשרד                                                                                                    

ארון תקשורת בעסק שלכם הוא אזור עדין ביותר הוא מכיל בתוכו ציוד חשוב ואת כל תעבורת הרשת של העסק שמכילה מידע רגיש. שרתים שחבויים בארון יכילו מגוון אפליקציות לכל הפעולות בעסק, מרכזיית טלפונים וכל מה שנחוץ להתנהלות העסק ביומיום. בהתאם לזאת, מתבקשת שמירה מאובטחת ומוגנת ביותר על הארון תקשורת ורצוי שיותקן ויסודר רק באמצעות אדם מקצועי ומנוסה בתחום.

גודל פיזי של ארון תקשורת                                                                                                          

כמו בכל דבר, גם בארון תקשורת יש צורך לדאוג לחלל הפנימי לפי כמות הציוד שקיימת בו ובמחשבה לעתיד. גודל ארון תקשורת ביתי או משרדי, ייקבע בהתאם לציוד שיש להכניס לתוכו. יש להעריך את כמות נקודות התקשורת לחישוב כמות הפאנלים שמייצגים את כמות הנקודות שיש במקום, ובנוסף, נאלץ לקחת בחשבון פאנל שערות עבור כל פאנל שמייצג נקודות תקשורת.

עבודות שמתבצעות בארון תקשורת                                                                              

גם אם מדובר בחידוש ארון תקשורת או בסידור ארון תקשורת, ישנן כמה פעולות מהותיות שיש לעשות בכל ארון מסוג זה. חלק מהפעולות תדרושנה איתור של כבלים וסימון שלהם בזמן ההתקנה של תשתית התקשורת של המחשבים בארון. כמו כן, יש לבצע סימון של השקעים של הרשת.

לעיתים, משרדים או אנשים פרטיים, יהיו מעוניינים בהחלפת ארון תקשורת לארון גדול יותר או ההפך, ירצו דווקא לצמצמם את הארון בשל מגבלות פיזיות. לעיתים יש צורך בהעתקה של ארון או הזזה שלו, סידור של ארון וכו', כל אלה פעולות שמצריכות יד מקצועית ואמינה שמכירה את התחום ויודעת לבצע את העבודה בזהירות ובאחריות.

אצלנו בחברת 'דימטרי ובניו תקשורת' נשמח להחליף לכם ארון תקשורת, לסדר מחדש ארון תקשורת או במידת הצורך להעתיקו למשרד או לבית חדש. לכל שאלה וייעוץ צרו עמנו קשר בטלפון  054-6666-261 ונשמח לעזור ולספק לכם שירות מקצועי ואיכותי.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן