פתרון לקליטת WIFI בממ״ד

מאז 1990 חייבה המדינה לבנות דירות שיש בהן ממ"ד – הלא הוא מרחב מוגן דירתי. הממ"ד אכן מעניק שקט נפשי בתקופות שמחייבות שהייה במרחבים מוגנים, אך למעשה בשגרה הוא מהווה חדר נוסף בבית – חדר עבודה, חדר ילדים או חדר אורחים. אחת הבעיות הנפוצות ביותר עבור אנשים רבים היא איך להגביר ולהעצים קליטת אינטרנט בממ"ד. הממ"ד מתאפיין בקירות עבים במיוחד ועל כן ככל הנראה שתזדקקו לפתרונות wifi ממ"ד ייחודיים על לשפר את הגלישה.

 

איך לקלוט אינטרנט בממ"ד?

החדשות הטובות הן שכיום יש פתרונות יעילים עבור קליטת אינטרנט מהיר ואיכותי בממ"ד. על מנת להעצים את איכות הגלישה במרחב המוגן תוכלו להיעזר במספר מכשירים:

רשת MESH – רשת נקודות גישה בטכנולוגיית MESH תוכלו לחלוטין ליהנות מפתרון גלישה של WIFI פועל בממ"ד. בטכנולוגיה זו למעשה יוצרים רשת של כמה יחידות אלחוטיות בחלל הבית או המשרד, ונהנים ממהירות גלישה טובה בהרבה מהפתרונות האחרים. רשת הזאת מייצרת מעגל סגור של גלישה ותמיכה למשתמשים ובכל מקום בתוך הרשת נותנת מקסימום בשימוש אינטרנטי. פתרון זה מחייב להיעזר בטכנאי מוסמך, על מנת ליצור רשת אלחוטית אפקטיבית ואיכותית. פתרון זה אמנם יקר יותר, אך בהחלט מומלץ למי שצריך גלישה מהירה ואיכותית.

 

פתרון wifi לממ"ד – חברת דמיטרי ובניו תקשורת

אם אתם מחפשים פתרון אינטרנט לממ"ד, חברת דמיטרי ובניו תקשורת מציעים פתרון מלא לגלישה אלחוטית ביתית ומשרדית באמצעות פתרון wifi ייחודי של התקנת נקודות גלישה במקומות עם חוסר קליטה ועוצמת קליטה. החברה מציעה הגדרת רשתות אלחוטיות, נקודות גישה וראוטרים, באמצעותם ניתן להבטיח גלישה בטוחה ועוצמתית בכל פינה בבית. החברה עובדת עם טכנאים מוסמכים בכל רחבי הארץ, מציעה אחריות מלאה על ביצוע עבודות ותמיכה טכנית על ידי טכנאי (מתקין) מוסמך. הנכם מוזמנים לבצע התקנה חד פעמית וליהנות מ-100%תוצאה – עבודה ללא הפרעה ועם ערובה לאיכות – לפתרונות ייחודיים של קליטה ועוצמה.

 

מתעניינים בהתקנת אינטרנט מהיר ואיכותי בממ"ד?

חברת דמיטרי ובניו תקשורת, בעלת ותק וניסיון בשוק התקשורת מאז שנת 2004, מציעה ללקוחותיה, כפרט או כתשתית עסקית, שירותי כבלים, אינטרנט, רשתות אלחוטיות, ביניהן גם פתרונות של אינטרנט אלחוטי בממ"ד – בכל מקום בו אתם צריכים להשתמש במהירות גבוהה ותקשורת אמינה. החברה פיתחה ויישמה שיטה ייחודית במינה, המאפשרת חלוקת קליטה ברחבי התשתית הביתית. אנו משתמשים רק במוצרי האיכות הגבוהים ביותר, בחברות ויצרני הציוד אשר מבטיחים לך נאמנות, עמידות, מחיר אטרקטיבי ושירות ברמה הגבוה ביותר.

זקוקים לפתרונות עבור קליטת wifi בממ"ד ? – מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים והשירותים של דמיטרי ובניו תקשורת באתר. לבירורים נוספים צרו קשר בכל עת עם שירות ברחבי הארץ:

 דימה – 054-66-66-261, 058-69-79-899.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן