התקנת רשת ביתית

מהן מצלמות רשת?

ההגדרה הפשוטה ביותר למצלמת רשת היא שמדובר במצלמות שהן אתר זעיר שדרכו יכול הגולש לצפות בכל מה שמתחולל בכמה מקומות בו זמנית, מה שמאפשר לו שליטה ניהולית על כל המתרחש. כל מצלמה ברשת היא עצמאית וכולן מחוברות לרשת האינטרנט על ידי הנתב שנוכח במקום בלי שנזדקק למחשב מקומי, כשהגולש מוזמן לגלוש באותו הזמן בכמה מצלמות ולצפות דרכן.

בחלק ממצלמות הרשת, שנקראות גם מצלמות IP, העדשה שלהן יכולה לנוע וניתן להזיז אותה מרחוק או להתקרב לאובייקט ולהיות ממוקדים בו. ניתן גם לפרוס את התמונה על כל המסך או על חלקו ולשחק עם הרזולוציות. כמו כן, אפשר לשמוע את הסאונד מהמקום עצמו ועל כל חריגה בצילום תשלח התראה מידית דרך הדואר האלקטרוני או במגוון אופציות שאותן ניתן יהיה להגדיר מראש. על כן, ניתן לראות שכל התקנת רשת ביתית או רשת בתחום העסק תהווה מגון רחב של אפשרויות אבטחה.

היתרונות של מצלמות רשת                                                                                     

לפני הכל, ניתן לומר שהיתרון הגדול נעוץ בעיקר באיכות הגבוהה של הצילום, מצלמות הרשת הן מצלמות באיכות פיקסלים גבוהה יותר מכל מצלמה אנלוגית אחרת, והיתרון הנוסף הוא היעדר התלות, אין צורך בשום יחידת הקלטה והכל נשמר על המחשב, או על שרת האינטרנט וכו'. יתרון חשוב לא פחות הוא הגישה למצלמות, תהייה גישה למצלמה מכל מקום, גם מעבר לים.

למצלמות רשת יש את היכולת גם לשמור על כל התמונות בזיכרון של אותה מצלמה וישנם דגמים של מצלמות בהן נפח הזיכרון גדול עוד יותר. גם במצבים של זיהוי תנועתיות או של פעילות חריגה, המצלמה תצליח לדגום את הסרטונים לתוך כרטיס זיכרון ולאפשר שליפה בשלב מאוחר יותר.

מצלמה בסלולרי שלנו                                                                                                

פונקציה נוספת שייחודית למצלמות רשת היא היכולת צפייה במצלמה באמצעות הטלפון הסלולרי. לכל מצלמה אפשר לקבוע כתובת גישה מהסלולרי, על יד הרשת הסלולרית או רשת WiFi מקומית ולצפות ישירות במה שהמצלמה מקרינה. ניתן יהיה להקליט חומר שמגיע מהמצלמה באמצעות תוכנה שמותקנת בכל אזור שנבחר, גם אם הוא יהיה מרוחק מאוד.

התרשמתם ממצלמות הרשת? מעוניינים גם ההתקנת רשת תקשורת ביתית? אצלנו ב –דימטרי ובניו תקשורת, תוכלו ליהנות ממגוון של פתרונות אבטחה באמצעות מצלמות או רשתות תקשורת על גבי מחשבים. צרו קשר בטלפון 054-6666-261 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ בתחום.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן